LanguageSelect

Wednesday 7 May 2008

Ferdig med leilighetjakt - endelig

Etter over én måneds leting etter den perfekte (eller hvilken som helst noenlunde ok) leilighet har jeg endelig funnet en som duger. Uttallige (6 eller 7) visninger og en haug med e-mailer og telefoner måtte til for å finne en leilighet som jeg var fornøyd med, hadde råd til og som jeg faktisk fikk lov til å leie. Noen av visningene jeg var på hadde opp mot 30 interesserte personer innom, som sier litt om konkurransen i leiemarkedet i Oslo akkurat nå.

Fullt så mange var det ikke på visningen jeg var på i går, og tidlig i dag fikk jeg telefon fra utleie-firmaet om at jeg kunne få leie den, om jeg fortsatt var interessert. Det tok meg sånn circa et halvt sekund å bekrefte at, ja, det var jeg - and the rest, as they say, is history.

Leiekontrakten er underskrevet, og bare små detaljer gjenstår før jeg blir å finne i Mor go hjertas vei 23 på Bjølsen, like ved Akerselva.

1 comment:

Kay Amund said...

Gratulere!
ej bor ikkje so langt i fra Akerselva (men i nord:P)
I augus blir d vledig nært akerselva (isør :P)