LanguageSelect

Saturday 24 March 2007

Geir Ove kaster seg på bloggbølgen - igjen

Det er ikke lenge siden jeg erklærte meg for ferdig med blogging for godt, etter å ha blogget mer eller mindre usammenhengende siden november 2003. Bloggingen foregikk på engelsk, hovedsaklig for å øve meg på språket, men også for å la et par utenomnorgeiske (wii, jeg fant på et nytt ord!) personer lese det jeg klarte å lire av meg i ny og ne.

Etter å blitt inspirert av over 20 blogger jeg ikke ante eksisterte tilhørende folk fra nærområdet, kaster jeg meg igjen på bloggbølgen og oppretter en ny blogg, denne, hvor alt skal foregå på mitt mors-(og fars-)mål: Norsk. Nå snakker hverken min mor eller min far egentlig kav bokmål, men det får stå sin prøve.

I tillegg til å hoppe over fra engelsk til norsk skifter jeg også fokus til det hverdagslige istedet for slike småfilosofiske/depressive tankesprang som jeg hadde for vane å skrive om i den forrige bloggen min. Jeg skal nå forsøke å oppdatere denne bloggen minst et par ganger i uka, så får vi se etterhvert hvor lenge jeg klarer å følge den planen.

2 comments:

Nils-Ove Støbakk said...

Ej mæ vil ha!

Nils-Ove Støbakk said...

Elendige popup-greier...den skulle stå på julemiddag-posten. Men grattis med blogg, lykke te! :P