LanguageSelect

Saturday 24 March 2007

Geir Ove later som han er helt Nils(-Ove)

Mitt søskenbarn Nils-Ove har reist til Australia (via Oslo) denne helgen, og har etterlatt seg en leilighet med god utsikt, en bil med MP3-spiller og en katt ved navn Olga som alle trenger en ansvarsfull tilsynsfører... så hvorfor han spurte meg om å ta hånd om ting er ikke godt å si.

Jeg tok uansett på meg jobben som reserve-Nils, en oppgave som jeg likevel håper på å utføre på akseptabelt vis. Sammen med nabo og reserve-reserve-Nils Jonas inntok jeg Øvre Leitebakk i går kveld både for å mate katt og for å teste ut fasilitetene. Etterhvert fikk vi god hjelp av en stk Brynestad av type Trond og en stk Støhle av type Preben, og kvelden kulminerte med en miniturnering i tennis på Nintendo Wii - som forøvrig fungerer utmerket på Nils-Ove sin ypperlige flatskjerm.

Klokken nærmer seg relativt faretruende 20:00, og det er vel på tide å begynne å tenke på å bevege seg fra kjelleren på Alnes og opp til landskamp på flatskjerm i Leitebakk.

No comments: